

Akce pro partnery
Kooperativa MHF Český Krumlov
- Balíček Attendu
- Emailové šablony
- Registrační microsite
ŠKODA AUTO pojala představení svého bestselleru ve stylu uměrném důležitosti tohoto modelu. Pro tento druh akce je klíčová personalizovaná a automatizovaná komunikace s hosty. Cílem bylo směrovat rozdílnou komunikaci na různé skupiny hostů, v českém a anglickém jazyce. Další fází bylo předání klíčových informací o programu a dresscodu prostřednictvím registrační stránky, která měla být obsahově personalizovaná každému hostovi zvlášť.
Celá komunikace s hosty probíhala personalizovaně, od pozvánky a připomínky až po předvyplněnou registrační stránku, kde měl host již k dispozici všechny své údaje. Předem jsme vytvořili podmínky na mailing a registrační stránku, kdy host automaticky dostal patřičné informace týkající se jeho skupiny. ŠKODA AUTO měla v reálném čase přehled o počtu potvrzených/zamítnutých/nevyjádřených hostů.