Otázky a odpovědi

Webové rozhraní

  • 1 Jak jsou má data zabezpečena? Kdo k nim má přístup?

    Každý klient má vlastní databázi, která podléhá normám GDPR. V databázi jsou všechna data šifrována a má k nim přístup pouze ten, komu založíte na Attendu pod Vaší společností účet.

  • 2 Jakým způsobem je možné přidat vlastní pole

    V Attendu máte 4 základní pole (jméno, příjmení, společnost a email). Pokud si přejete přidat vlastní pole (např. číslo stolu), najdete tuto možnost při tvorbě seznamu hostů. Druhou variantou je nastavení na kartě seznamu hostů (Seznam hostů → ikona nastavení → Nastavení seznamu hostů).

  • 3 Jak funguje označení hostů s hvězdičkou?

    Označení hostů hvězdičkou slouží pro Vaši lepší orientaci na akci. Označení se promítá jen v mobilní aplikaci, kde může hosteska hosta snadno identifikovat a dále postupovat dle Vašich pokynů.

  • 4 Jaký je rozdíl mezi pozvánkou (RSVP) a vstupenkou?

    Pozvánka hosty informuje o Vaší události a dává jim možnost potvrdit svou účast. Po potvrzení účasti je hostovi automaticky zaslána vstupenka, obsahující základní informace a QR kód. Pokud si nepřejete automaticky odesílat vstupenky, lze tuto možnost pro konkrétní rozesílku zrušit (Pozvánky → RSVP → Nastavení pozvánek).

  • 5 Je možné odeslat pozvánky konkrétní skupině hostů?

    Pokud chcete poslat pozvánky úzké skupině hostů (např. partnerům), vytvořte si v seznamu hostů vlastní pole, do kterého zaneste typ hosta. Při odesílání pozvánky zvolte v targetingu možnost (Vlastní targeting“ → partneři).

  • 6 Jde omezit počet doprovodů u konkrétní skupiny hostů?

    Maximální počet doprovodů lze nastavit při tvorbě seznamu hostů. V každé rozesílce emailů je možnost počet doprovodů omezit, případně jej vůbec nepovolit. Tato podmínka je nadřazená podmínce celého seznamu hostů.

  • 7 Jak překopírovat hosty do jiné události?

    Organizujete-li další ročník události a máte stejný nebo podobný seznam hostů, ze staré události si seznam exportujte (Seznam hostů → ikona nastavení → Export) a importujte jej do nové události.

  • 8 Mohu anglicky mluvícím hostům zaslat pozvánku v angličtině?

    Ano, v seznamu hostů jednotlivé hosty označte ve sloupci Anglicky mluvící host. Veškeré emailové zprávy jim budou automaticky doručeny v anglickém jazyce.

Mobilní aplikace

  • 1 K čemu mobilní aplikace slouží?

    Mobilní aplikace je nástroj pro odbavení hostů přímo na akci. Díky snadnému filtrování můžete v seznamu hostů zobrazit hosty s hvězdičkou, poslední odbavené nebo všechny hosty, kteří potvrdili svou účast. Všechna data se automaticky sychronizují na všech zařízeních.

  • 2 Jak se s mobilní aplikací zachází?

    V administrátorském rozhraní na nástěnce události naleznete sekci „Informace pro hostesky“. Stáhněte si jednoduchý PDF návod, ve kterém naleznete informace, jak s aplikací zacházet.

  • 3 Jakým způsobem je možné zaznamenat příchod hosta?

    Příchod lze zaznamenat naskenováním QR kódu nebo ručním odškrtnutím. Pokud si host nepřinese svou vstupenku, jednoduše jej v seznamu vyhledejte a pomocí posunu prstem zleva doprava (lze i naopak) hosta odškrtnete.

  • 4 Lze zaznamenat i příchod více hostů najednou?

    Ano, pokud má host maximální počet doprovodů 2 a více, vyskočí Vám po jeho odškrtnutí okno se zvolením přesného počtu právě příchozích hostů.

  • 5 Nemá hosteska přístup k citlivým údajům?

    Hosteska má v mobilní aplikaci přístup pouze k základním údajům jako jsou jméno, příjmení, společnost a další Vámi nadefinovaná pole hostů (u těchto polí lze povolit/zablokovat jejich zobrazování). U konkrétní akce můžete nastavit bezpečnostní heslo, které bude vyžadováno při návratu na všechny akce.

  • 6 Lze z aplikace přidat hosta během akce?

    Pro případy, kdy příchozí host není na seznamu hostů, je v aplikaci funkce pro jeho ruční přidání. Po vyplnění jména a příjmení je host automaticky přidán na seznam hostů.

  • 7 Může aplikaci používat více hostesek najednou?

    K seznamu hostů se může připojit neomezený počet zařízení. Data jsou zároveň na všech zařízeních automaticky synchronizována.

  • 8 Funguje aplikace i bez připojení k internetu?

    Ano, stačí pouze jednou načíst celý seznam hostů. Následně můžete hosty odbavovat jak naskenováním, tak ručně. Po skončení akce je potřeba připojit zařízení k internetu kvůli synchronizaci dat.

Máte dotaz? Napište nám!

Vyplňte prosím jméno a příjmení.

Po odeslání poptávky Vás kontaktujeme ohledně bližších informací.

Nepovedlo se odeslat formulář, zkuste to prosím znova.

Zpráva byla úspěšně odeslána!

Attendu logo Attendu logo iOS application Android application Linka camera icon zavřít Menší akce Větší akce Individuální akce Předchozí Další scroll Písmeno F Písmeno K Písmeno M Písmeno O Písmeno S Písmeno T