Ceník pro každý druh akce

Ať pořádáte malý seminář nebo velkou konferenci, Attendu můžete mít vždy po ruce. Součástí každého balíčku je fixní cena 490 Kč za akci.

 

Basic

15 Kč/host

Professional

29 Kč/host

Enterprise

Kontaktujte nás
Tvorba a správa akce
Práce se seznamem hostů
Check-in mobilní aplikace
Tisk visaček  Check-in aplikaci můžete snadno propojit s tiskárnami štítků Brother a hostům při příchodu tisknout konferenční visačky.
Registrační formulář  Obsahuje základní brandingové prvky (logo, název společnosti), registrační pole a možnost jejich rozšířených podmínek.
Statistiky
3 základní emailové šablony  Pozvánka, Vstupenka, Poděkování
3 rozšířené emailové šablony  Zapište si do diáře, Připomínka, Prostá zpráva
Virtuální studio
Registrační microsite  Na registrační stránku můžete mimo formulář vložit další informační sekce: Program akce, O akci, Řečníci, Aktivity, Lokalita, Ubytování, Dress Code, Patička.
Grafika akce  Do emailů a na registrační stránku můžete nahrát vlastní grafický vizuál
Vlastní barevnost
Účastnická aplikace
Prioritní podpora
 VyzkoušetVyzkoušetVyzkoušet
Ceny jsou uvedeny bez DPH

Doplňkové služby

Vlastní branding

Mimo základních funkcí brandingu pro Vás náš tým dokáže zajistit i tvorbu microsite a emailových šablon na klíč. Služba je určena zejména pro větší akce, které vyžadují individuálnější přístup.

Kontaktujte nás

Zapůjčení tabletu

Na akci Vám doručíme tablety s připraveným guestlistem a budeme i připraveni v krátkosti zaškolit hostesky. Zapůjčené iPady mají navíc datové SIM, tudíž není potřeba zajišťovat lokální Wi-Fi připojení.

900 Kč / ks / akce

Tiskárny štítků

Pro akce s konferenčními visačkami zapůjčujeme tiskárny štítků. Tiskárny Vám na místě připojíme k tabletům a provedeme krátké zaškolení. Vše funguje bez toneru pouze na technologii termotisku.

600 Kč / kus / akce

„Attendu ke každé naší akci vždy přistupuje s tou nejvyšší úrovní profesionality. Důležité jsou pro nás atributy jako individuální přístup, krátká reakční doba, kvalitní grafické zpracování a intuitivní ovládání.“

Michal Kysilka, GK – Corporate Communications