Premiéra nové generace
ikonického modelu ŠKODA OCTAVIA

  • Balíček Attendu
  • Emailové šablony
  • Registrační microsite
zdroj: ŠKODA Storyboard
O Akci

Premiéra nové generace modelu ŠKODA OCTAVIA se odehrála před 700 diváky a mnoha čestnými hosty 11. listopadu 2019 ve Veletržním paláci. V sídle Národní galerie Praha představila ŠKODA AUTO čtvrtou generaci modelu ŠKODA OCTAVIA.

700

Odbavených hostů

5

Hostesek s tablety

74%

Hostů přišlo s QR kódem

Zadání

ŠKODA AUTO pojala představení svého bestselleru ve velkém stylu uměrném důležitosti tohoto modelu. Pro tento druh akce je klíčová personalizovaná a automatizovaná komunikace s hosty. Cílem bylo směrovat rozdílnou komunikaci na různé skupiny hostů, v českém a anglickém jazyce. Další fází bylo předání klíčových informací o programu a dresscodu prostřednictvím registrační stránky.

Řešení

Celá komunikace s hosty probíhala personalizovaně, od pozvánky a připomínky až po předvyplněnou registrační stránku, kde měl host již k dispozici všechny své údaje. Předem jsme vytvořili podmínky na mailing a registrační stránku, kdy host automaticky dostal patřičné informace týkající se jeho skupiny. ŠKODA AUTO měla v reálném čase přehled o počtu potvrzených/zamítnutých/nevyjádřených hostů.

„Attendu ke každé naší akci vždy přistupuje s tou nejvyšší úrovní profesionality. Důležité jsou pro nás atributy jako individuální přístup, krátká reakční doba, kvalitní grafické zpracování a intuitivní ovládání.“

Michal Kysilka, GK – Corporate Communications

Objevte další Case studies