Attendu spouští novou funkci personalizovaných oslovení

Najít kompromis mezi automatizací a udržením osobního kontaktu se zákazníkem je jednou z největších výzev období digitalizace. V emailové komunikaci to platí dvojnásob. Attendu Vám nyní umožní každého hosta oslovit tím správným způsobem.

 

Nejeden sales manager nebo markeťák Vám potvrdí, že předmět společně s oslovením jsou ty nejdůležitější části emailů. V dnešní uspěchané době máte zkrátka pár sekund na to, abyste zákazníka zaujali. Ale proč právě předmět a oslovení?

 

Být osobní

Dobře konstruovaný předmět pomáhá emailům zvyšovat pravděpodobnost, že si jej adresáti otevřou (tzv. open-rate). Oslovení společně s úvodní větou určují, zda si email adresáti přečtou až do konce, případně na něj i odpoví. V Attendu jsme však čelili jedné velké otázce: Jak umožnit nastavení unikátních oslovení a nevzít přitom uživateli hodiny času nastavováním oslovení pro každého hosta zvlášť?  Netrvalo nám to dlouho a začali jsme s vývojem unikátního algoritmu. Nastavit oslovení Vám nyní i u objemných guestlistů zabere jen pár sekund.

 

Algoritmus pomáha automaticky odhalit, jakého je host pohlaví. K jednotlivým hostům se tedy přiřadí možnosti muž / žena a vy si jen zkontrolujete, zda vše odpovídá. Úspěšnost je, obzvláště u českých hostů, prakticky stoprocentní. Posledním krokem je samotná formulace oslovení. Současně lze nastavit až 4 druhy oslovení:

  • pro české hosty - muže (např. Vážený pane [příjmení])
  • pro české hosty - ženy (např. Vážená paní [příjmení])
  • pro anglicky mluvící hosty - muže (např. Dear Mr.[příjmení])
  • pro anglicky mluvící hosty - ženy (např. Dear Mrs.[příjmení])

Všechna oslovení lze zároveň aplikovat i na křestní jména hostů.
  

 

Přílohy a grafika emailů

Další novou funkcí mailingu je možnost příloh a grafiky emailů. K pozvánkám a poděkováním můžete nyní přikládat PDF nebo jakékoli jiné soubory až do velikosti 10Mb. Anglicky mluvícím hostům můžete navíc poslat jiné přílohy než těm českým. V neposlední řadě také Attendu nově nabízí vkládání obrázků a grafiky přímo do těla emailů.

 

Nic takového by ale nebylo možné bez úžasné podpory našich uživatelů. Děkujeme za sdílení Vašich otázek a nápadů. Máte se určitě v brzké době na co těšit.

 

Tým Attendu 

 

„Learn or die“ – tak mnozí úspěšní lidé definují svůj přístup k práci. Pohybujete-li se v oblasti event managementu a marketingu, tento příspěvek je právě pro Vás.

 

Vybrali jsme pro Vás pět knih, které byste si měli pořídit pro rozšíření obzorů a prohloubení znalostí ohledně marketingu. Všechny tituly se věnují problémům marketingu z mnoha stran a většinou je napsali zkušení autoři a špičky v branži. Nebylo jednoduché vybrat pouze 5 knih. Shrnuli jsme tak pro Vás tedy seznam těch, které jsou absolutní „must-read“.

 

1. Event aneb Úspěšná akce krok za krokemVivien Lattenberg

BIZBOOKS, 2010, 264 stran

Autorka, která v oblasti marketingu působí už více než patnáct let, do své knihy shrnula cenné zkušenosti, které během své kariéry získala pořádáním nespočtu konferencí, společenských akcí a dalších druhů eventů. Kniha dokonce obsahuje i praktické tipy na tvorbu pozvánek a další neocenitelné rady, které event manager často získává až praxí.

 

2. Příběh kouře: Historie člověka a kouření Sander L. Gilman, Zhou Xun

Dybbuk, 2006, 458 stran

Ptáte se, co mají společného cigarety a event managment? Tabákový průmysl se především v průběhu 20. století stal jedním z nejvýnosnějších odvětví ekonomiky vůbec a šikovný marketing na tom měl lví podíl. Zřejmě každý zná dnes už ikonického Marlboro Mana, ale věděli jste, že když světoznámá značka cigaret Lucky Strike chtěla v USA naučit ženy kouřit, aby získala větší podíl na trhu, tak synovec Sigmunda Freuda uspořádal např. sérií večírků, na kterých všechno od hostesek, až po podávané drinky, zahalilo do svítivě zelené barvy, v níž byly oděné taktéž zmíněné cigarety? Kýžený efekt se dostavil téměř okamžitě.
   

 

3. Jak zákazník vnímá reklamu – Eric du Plessis

Computer Press, 2015, 232 stran

Autor, CEO jihoafrické pobočky Millward Brown, spolu se svými kolegy shrnul do této publikace výsledky svých výzkumů na poli neuromarketingu, kde ve spolupráci s psychology, neurology a odborníky na umělou inteligenci prokázali, že emoce jsou jedním z klíčových faktorů pro vnímání reklamy, tím pádem i značky a s tím související návratnost prostředků vložených do reklamy.

 

4. Jak získat a ovlivnit téměř každého – Paul McGee

Grada, 2013, 200 stran

Komunikace patří bezpochyby mezi klíčové dovednosti každého event managera. Knížka vám na několika málo stranách poradí, jak správně naslouchat svým spolupracovníkům a zákazníkům, jak podat citlivě kritiku, aby ji ostatní přijali a necítili se méněcennými a další praktické rady, které pozorný čtenář využije jak v pracovním, tak osobním životě. Kromě toho vám pomůže zapracovat na asertivitě a pokusí se vypilovat váš mluvený projev. Ale pamatujte si, zdravé a přátelské vztahy se spolupracovníky nezískáte jen na základě přečtení jedné knihy. Ty vyžadují především čas, trpělivost a pochopení.

 

5. Intuitivní reklama Miloš Toman

Managment press 2006, 252 stran

V dnešní době je stále těžší zákazníka skrze reklamu zaujmout, někdy se dokonce hovoří o přesycení reklamou, takže v mnoha malých a středních firmách se odsouvá rozvoj reklamy až na vedlejší kolej. To je citelná chyba, na níž se snaží autor publikace, který publikuje např. do týdeníku Ekonom nebo Hospodářských novin, upozornit a pomoci tak začínajícím firmám vyhnout se předražené, či kýčovité reklamě v momentě, kdy je pozdě a najednou je skutečně potřeba. Naopak přestavuje koncept reklamy intuitivní, která se soustředí na svůj účel, vyhýbá se drahým řešením a pro firmu může být spíš nespornou výhodou před konkurencí než finanční zátěží.

Attendu logo Attendu logo iOS application Android application Linka camera icon zavřít Menší akce Větší akce Individuální akce Předchozí Další scroll Písmeno F Písmeno K Písmeno M Písmeno O Písmeno S Písmeno T